Ćwicz mięśnie Kegla - naprawdę warto!

Ćwiczenie mięśni dna miednicy to nie tylko spora gwarancja uniknięcia naruszenia krocza podczas porodu, ale też wiele innych korzyści. Przeczytaj, co możesz zyskać i jak to robić.

Monika Cywińska

Co to są mięśnie Kegla?

Mięśnie Kegla (inaczej mięśnie dna miednicy) to zestaw mięśni i więzadeł, otaczający ujście cewki moczowej, pochwy i odbytnicy, który podtrzymuje narządy jamy brzusznej i miednicy. Często słyszy się, że kobiety powinny ćwiczyć mięśnie Kegla. Często takie zalecenie daje się kobietom w ciąży. Dlaczego warto ćwiczyć te mięśnie i jak to się robi? Na te pytania odpowiada ten tekst.

Dlaczego warto ćwiczyć mięśnie Kegla?

Przed ciążą

Dla dobrego seksu! Tak, tak drogie Panie! Ćwiczenia mięśni Kegla poprawiają jakość współżycia. Mocne i elastyczne mięśnie dna miednicy ułatwiają partnerom osiągnięcie orgazmu.

A podczas ciąży? Także warto! CZYTAJ DALEJ

Komentarze (1)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

ktos
2014-11-27 00:01:18

re: Ćwicz mięśnie Kegla - naprawdę warto!

to albo siusiam i cwicze te miesnie albo nie bo ja juz zglupialam.popieprzeni naukowcy..

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz