Sprawdzone sposoby na ciążowe mdłości

Mniej lub bardziej oryginalne sposoby na ciążowe mdłości - spróbuj, a nuż tobie pomogą!

mdłości w ciąży

To pytanie zadaje sobie ponad połowa przyszłych mam. Często to właśnie nagłe, powtarzające się mdłości wyprzedzają test ciążowy i informują przyszłą mamę o jej odmiennym stanie. Nie jest regułą, że są to przysłowiowe mdłości poranne, bo mogą one pojawiać się o różnych porach dnia, w najmniej spodziewanym momencie. W większości wypadków występują w pierwszym trymestrze ciąży, ale zdarza się też, że nie odpuszczają dłużej, nawet do samego porodu.

Jak żyć? Czyli jak zminimalizować mdłości w ciąży?

Na szczęście, my jesteśmy od tego, by pomagać mamom (także przyszłym), podpowiadamy więc, jak sprawić, by poranne, tudzież wieczorne mdłości nie utrudniały nam zbytnio funkcjonowania. Ponieważ temat jest dość popularny i wszystko już o tym było, pozwolę sobie potraktować go osobiście i napisać, jak radziłam sobie ja. Droga Supermamo, oto porady mamy dotkniętej mdłościami w wersji hard, znanymi jako niepowściągliwe wymioty ciężarnych:

  • Zjedz coś lekkiego jeszcze przed wstaniem z łóżka. Ja trzymałam na stałe przy łóżku wafle ryżowe. Po jedzeniu poleż jeszcze kwadrans, zanim wstaniesz.

  • Ssij kostki lodu albo pij wodę z cytryną. Jeśli nie możesz nic pić, bo wszystko natychmiast wraca tam, skąd przyszło, pomaga wyobrażenie sobie lodowataj, rozpryskującej się wody. Wiesz, takiej jak w reklamach TV, najlepiej jeszcze z podskakującymi w niej owocami. Pamiętam, że przypominałam sobie wodę płynącą w rzece, nad którą byłam jako mała dziewczynka. Pomagało nawet w najtrudniejszych chwilach.

  • Spróbuj kisielu. Łatwo go przełknąć i lepsze to niż nic.

  • Jedz i pij powoli, w niewielkich ilościach. Możesz zjeść nawet 7-8 posiłków dziennie.

     

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz