Jak bez wyczerpującego wysiłku i reżimowej diety zgubić zbędne kilogramy?

Niemal każda mama potwierdzi, że najlepszy fitness zapewniają jej dzieci, a dieta... no cóż - albo nie dojadamy, albo opychamy się na noc, bo przeważnie wieczorem, kiedy dzieci pójdą spać, mamy na to czas. Zmieńmy więc nawyki, to wcale nie takie trudne!

a

Wiosna w pełni, lato za pasem. Ale u niektórych dobry humor psuje poczucie, że mają trochę za dużo w pasie. I chociaż do wakacji zostało już tylko kilka tygodni, to ciągle jest czas aby pożegnać ciążące kilogramy. Wystarczą drobne zmiany, bo tak naprawdę najważniejsza jest konsekwencja. A zatem:

Ważna jest stała liczba, pięciu posiłków w ciągu dnia

Stała liczba posiłków w ciągu dnia to jedna z podstawowych zasad zdrowego odżywiania. I chociaż większość osób ją zna, to tylko mniejszość jej przestrzega. Spożywanie prawidłowej liczby, czyli pięciu posiłków w ciągu dnia, deklaruje bowiem tylko 14% dorosłych Polaków . A przecież to jedna z najważniejszych zasad zdrowego odżywiania. Dlatego warto zwrócić na nią szczególną uwagę. To tak naprawdę pierwszy krok do uzyskania prawidłowej wagi ciała.

Dobrze jest jeść o stałych porach

Druga zasada zdrowego odżywiania mówi, aby jeść o stałych porach. To rozwiązanie dobre z trzech powodów. Po pierwsze wiemy, kiedy nastąpi posiłek. Ma to szczególne znaczenie dla osób zaczynających przygodę ze zdrowymi zasadami odżywiania, które z niecierpliwością oczekują kolejnej porcji. Drugi powód jest taki, że już po krótkim czasie od wprowadzenia tej zasady, wszystkim łakomczuchom przechodzi chęć na podjadanie między posiłkami. Organizm, przyzwyczajony do jedzenia o stałej porze, przypomni że jest głodny dopiero wtedy, gdy pora ta będzie się zbliżała.

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz