Dziecko - konsument idealny!

Maluchy są bezkrytyczne i niezwykle podatne na manipulację. Jak je chronić przed `reklamowym praniem mózgu`?

konsumpcjonizm a dziecko

Jeszcze to, co 30 lat temu było nie do pomyślenia, dziś przekracza wszelkie granice. Sklepowe półki uginają się od produktów. Setki producentów chce, by to właśnie ich marka była tym, co dziś włożysz do koszyka. Jesteśmy bombardowani reklamami, które wciąż przypominają, co nam jest potrzebne do szczęścia. W tym całym zwariowanym świecie szczególe miejsce jest zarezerwowane dla dzieci. Producenci doskonale już wiedzą, że mimo iż maluchy nie posiadają własnych środków, są w stanie namówić rodziców niemalże do wszystkiego. I nie chodzi tu tylko o zabawki!

Dzieci są idealnymi odbiorcami przekazów reklamowych. Nawet dzieci, które nie są aż tak zafascynowane bajkami, podczas reklam są zahipnotyzowane. To, co bezkrytycznie zapamiętują ma potem ogromny wpływ na decyzje zakupowe rodziców nawet w takich obszarach jak chemia, czy kosmetyki.

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz