8 niekwestionowanych korzyści z treningów po porodzie

Dlaczego warto zmobilizować się do aktywności fizycznej po porodzie? Zgrabna sylwetka to nie wszystko! - porady trenerki fitness, Moniki Cywińskiej.

mama

Droga mamo! Czas ciąży już za Tobą. Niezależnie od tego, czy dbałaś o aktywność fizyczną przed czy w czasie ciąży, na pewno warto pomyśleć o tym po porodzie. Dlaczego? Poniżej przedstawiam 8 argumentów przemawiających za tym, że warto zmobilizować się do treningów, zarówno dla siebie, jak i swojego maluszka.

1. Więcej energii – aktywność fizyczna poprawia kondycję, a to oznacza więcej siły, na noszenie, przewijanie, spacerowanie, a z czasem prowadzenie za rączki i ganianie:).

2. Szybszy powrót do figury sprzed ciąży – regularny trening nie tylko spala kalorie, ale także przyspiesza przemianę materii, dzięki czemu łatwiej jest pozbyć się niechcianych kilogramów. Dodatkowo, odpowiednie ćwiczenia wzmocnią i ujędrnią mięśnie i skórę brzucha.

 

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz