`Mój syn myślał, że to tylko śmieszny długopis` mama ostrzega innych rodziców

Porzucone na ziemi strzykawki mogły stać się przyczyną tragedii.

epi-pen

Epi-pen jest strzykawką zawierającą dawkę adrenaliny i stosuje się go w wypadku wstrząsu anafilaktycznego. Z wyglądu do złudzenia przypomina nietypowy długopis. Temu złudzeniu miał pecha ulec 10-letni Hayden. 

Śmieszny długopis

Podczas treningu piłki nożnej Hayden i jego kolega znaleźli na ziemi śmiesznie wyglądające długopisy. Postanowili coś sobie nimi napisać na rękach. Hayden spróbował jako pierwszy i wtedy z "długopisu" wystrzeliła igła! Okazało się, że nie był to długopis, a porzucony przez kogoś na ziemi epi-pen i chłopiec ukłuł się używaną igłą po adrenalinie. Na miejscu był ojciec Haydena, który od razu zawiózł syna do szpitala.

Na szczęście badania na HIV i żółtaczkę dały wynik negatywny. Lekarze uznali, że skoro chłopiec ma aktualne wszystkie szczepienia, to dalsze badania nie będą potrzebne. Po wyjściu ze szpitala Hayden bardzo żałuje i wstydzi się swojego lekkomyślnego zachowania, natomiast jego mama, z zawodu pielęgniarka, przestrzega innych rodziców, by pokazali swoim dzieciom, jak wygląda epi-pen. W ten sposób można uratować im życie, a nie każdy musi mieć tyle szczęścia, co Hayden.

 

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz