Dieta młodej MAMY - bądź zgrabna i tryskaj zdrowiem!

Wiele piszemy tu o zdrowym odżywianiu w ciąży i o prawidłowym sposobie żywienia dziecka. Tym razem zwracamy uwagę na jadłospis i nawyki żywieniowe świeżo upieczonych mam, których celem jest szybki powrót do formy sprzed ciąży i utrzymanie dobrego stanu zdrowia.

Cindy Crawford dla Vouge

Świeżo upieczone mamy często marzą o szybkim powrocie do dawnej figury. Poszukują więc diet, które nie tylko pomogą im lepiej poczuć się we własnym ciele, ale także nie będą czasochłonne. Połową sukcesu jest już dbanie o to, by nie przybrać na wadze ponad to, co wskazane, w czasie ciąży. O tym, ile może przytyć ciężarna pisaliśmy w artykule pt. Jak dobrze przygotować swój organizm do bycia MAMĄ?

„Sposobem na zaczęcie jest skończenie mówienia i rozpoczęcie działania” - powiedział Walt Disney. Istnieje kilka zasad prawidłowego żywienia, które powinny obowiązywać zawsze, niezależnie od stanu fizjologicznego czy etapu w naszym życiu. Jeżeli chcemy dbać o linię, zachować zdrowie, postarajmy się skupić na kilku podstawach.

Dietetyk, mgr Agnieszka Ślusarska-Staniszewska z poradni dietetycznej 4LINE przygotowała zalecenia dla młodych mam, które chcą dbać o linię i o swoje zdrowie, którego trzeba mieć niemało i na lata, by podołać wszystkim macierzyńskim obowiązkom.  

Poznaj najważniejsze zasady, których powinnaś się trzymać, na następnych stronach. 

 

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz