Dowiedz się, dlaczego nie tracisz na wadze

Ćwiczysz, jesteś na diecie, a waga stoi w miejscu. Oto potencjalne przyczyny.

odchudzanie

1. Źle dobierasz ćwiczenia

Jeśli próbę utratę wagi opierasz tylko na ćwiczeniach, trudna droga przed tobą. W rzeczywistości ćwiczenia, które spalają najwięcej kalorii, należą do najcięższych treningów. Jeśli lubisz ćwiczyć i "tortury" masz szanse zobaczyć efekty. Jeśli do tej pory nie ćwiczyłaś, wszelka - nawet najlżejsza aktywność fizyczna może cię szybko męczyć, a brak efektów zniechęcać. Pozornie najszybszą metodą utraty kalorii jest cardio. Aby zobaczyć utratę wagi, musiałabyś poświecić na taki trening 30 minut dziennie przez co najmniej 5 dni w tygodniu. Innym rozwiązaniem są treningi interwałowe 2-3 w tygodniu a w pozostałe dni inne aktywności fizyczne. W dłuższej perspektywie znacznie lepsze są ćwiczenia siłowe, ale większość pań nie koniecznie chce pracować nad swymi muskułami. Rozwiązaniem dla pań, które niekoniecznie chcą ćwiczyć z hantlami a "torturowanie" się nie wchodzi w grę, są treningi obwodowe. Ćwiczenia wpłyną korzystnie na cały organizm i będą sprzyjać spalaniu.

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz