Jak ćwiczyć, żeby wrócić do sylwetki sprzed ciąży?

Karmienie piersią, częste spacery i energia, jakiej wymaga od Ciebie opieka nad małym dzieckiem sprzyjają utracie niechcianych kilogramów pozostałych po ciąży. Niestety, to nie zawsze wystarcza. Co wtedy? Przeczytajcie porady trenerki fitness, Moniki Cywińskiej.

mama fit

Dieta? Owszem, tak! Nie mam mowy o utracie tkanki tłuszczowej bez odpowiedniej diety.

Trening? Jak najbardziej! Wysiłek fizyczny przyspieszy efekty odchudzania. Każdy rodzaj treningu przyspiesza w jakimś stopniu przemianę materii. Jeżeli jednak szanujesz swój czas (a większość świeżo upieczonych mam na nadmiar czasu nie narzeka…), powinnaś wybrać odpowiedni trening, czyli taki, który jak najszybciej pozwoli Ci osiągnąć wyznaczony cel – utratę tkanki tłuszczowej.

Dalej opisuję dwa rodzaje treningów przyspieszających spalanie tkanki tłuszczowej. Efekty murowane! Wybierz najlepszy dla siebie.

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz