Mama idzie na kawę - Inicjatywa dla warszawianek

Wyjście na symboliczną kawę może stać się impulsem do twórczych przemyśleń i wprowadzenia inspirujących zmian w życiu swoim i swojej rodziny.

Mama

Już 40 kawiarni z całej Warszawy dołączyło do akcji „Mama idzie na kawę”. Największa tegoroczna inicjatywa społeczna skierowana do warszawskich mam powstała po to, aby zachęcić kobiety do wyjścia z domu, złapania oddechu i odkrycia miejsc przyjaznych rodzinie. Razem tworzymy mapę niezwykłych warszawskich lokali. A do tego inspirujemy młode kobiety do zmian.

Codziennie do akcji dołączają nowe kawiarnie i firmy, często tworzone przez kobiety, również mamy. Tak duże zainteresowanie akcją „Mama idzie na kawę” potwierdza potrzebę młodych mam do wychodzenia z domu, dzielenia się swoimi troskami, powrotu do miejskiego gwaru. Co ważne, Panie odwiedzając kawiarnie zobaczą, jak wiele z tych miejsc powstało z potrzeby samorealizacji innych kobiet, często również mam.

Dobrze pamiętamy, jak same niedawno pragnęłyśmy odsapnąć choć na moment od cudu macierzyństwa. Uwielbiamy nasze dzieci, ale wiemy, jak ważna jest chwila oddechu od codzienności z małym dzieckiem - także dlatego same rok temu założyłyśmy kawiarnię, która dziś pęka w szwach. Wybranie się na symboliczną kawę było często nagrodą za dzień pełen matczynych obowiązków. Dlatego organizując akcję „Mama idzie na kawę” zachęcamy inne, wybrane lokale do wyciągnięcia ręki do młodych, często sfrustrowanych, rodziców. Do projektu dołączają kawiarnie otwarte na nowe prądy, czujne, wsłuchane w rytm miasta i wrażliwe na swoich gości. Razem chcemy pokazać mamom, że miasto nadal na nie czeka i że nigdy nie wolno zapominać o sobie – tłumaczą właścicielki modnej warszawskiej kawiarni Kubek w Kubek, współorganizatora akcji.

Co fajnego czeka na mamy w kawiarniach biorących udział w projekcie?

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz