OCZAMI POŁOŻNEJ: Dlaczego NIE?

Jest blisko kobiet, poznaje opinie matek z pierwszej ręki - przeczytajcie, co na temat kampanii Fundacji Mamy i Taty "Nie odkładaj macierzyństwa na potem" mówi położna, Ewa Aksanowska.

dziecko

W ostatnim czasie prawie wszystkie media podjęły temat, jak się okazało, wyjątkowo kontrowersyjnej kampanii społecznej Fundacji Mamy i Taty. Spot będący częścią akcji noszącej tytuł: „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”, został poddany szczegółowej analizie, wywołał sporą falę krytyki i wiele emocji.

Co zrozumiałe, zdecydowanie szczególna interakcja wystąpiła ze strony oglądających spot kobiet. Bo to właśnie do nich, kampania stworzona przez Fundację Mamy i Taty została zaadresowana. W większości przypadków, firmujący kampanię spot został dosyć surowo i negatywnie oceniony. Krytyka w dużym stopniu skupiła się na ograniczonym spojrzeniu na temat i skierowaniu jej wyłącznie do kobiet, z pominięciem potencjalnych ojców.

Nie można jednak tej kampanii odmówić spełnienia jednego z założonych, nadrzędnych celów. Otóż z wielkim rozmachem wywołała wielką medialną debatę na temat macierzyństwa. Pojawiło się wiele głosów kobiet, które wyjątkowo osobiście odebrały przesłanie tej akcji. I to właśnie one, zaczęły ze swojej perspektywy przedstawiać powody, dla których ich macierzyństwo zostało odłożone w czasie. A jest ich naprawdę wiele. I dotyczą one nie tylko decyzji o pierwszym dziecku ale i ewentualnego, dalszego powiększania się rodziny.

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz