Przedsiębiorcza Mama

To, że internet na stałe zagościł w naszym życiu prywatnym i służbowym wiadomo nie od dziś. Zaskakujący dla niektórych może jednak okazać się fakt dotyczący 7% wzrostu aktywności kobiet w mediach społecznościowych.

mama

Według badań przeprowadzonych przez IRCenter w 2014 roku, aktywny udział przedstawicielek płci pięknej w sieci odnotowany został na poziomie 51,1%. Umieszczanie w Internecie zdjęć ciążowych brzuchów, czy całych albumów dotyczących dzieci jest już pewnym standardem, który od kilku lat jest widoczny w mediach społecznościowych. 

W różnych kanałach w sieci (fora internetowe, serwisy kobiece i parnetingowe, blogi) obserwuje się duże zainteresowanie tematami związanymi z ciążą, macierzyństwem, czy porodem. Największa aktywność użytkowniczek serwisów i forów parentingowych dotyczy kobiet będących w ciąży oraz mam niemowlaków. Dużym uznaniem cieszą się ostatnio blogi internetowe, które niosą nie tylko dobre słowo, czy poradę, ale również korzyści materialne dla autorki. Taka internetowa mama za testowanie produktów, które związane są z tematyką bloga jest w stanie otrzymać nawet od kilkuset do kilkunastu tysięcy złotych.

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz