Przyszłość „Polskich Nadziei Olimpijskich” w naszych rękach. Rusza ogólnopolska akcja

P&G i Tesco rozpoczynają wspólną akcję na rzecz programu Polskie Nadzieje Olimpijskie, w którą zaangażować może się każdy. Wystarczy kupić produkty firmy Procter & Gamble, takie jak: Ariel, Lenor, Pampers czy Gillette w sklepach Tesco, by wesprzeć rozwój sportowy dzieci i młodzieży, także tej chorej i niepełnosprawnej. Akcja trwa od 28 lipca do 24 sierpnia br.

igrzyska olimpijskie

Podczas gdy nasi najlepsi sportowcy uczestniczą w ostatnich już treningach przed najważniejszym dla nich wydarzeniem sportowym, warto byśmy już teraz pomyśleli o tych, którzy sportowych emocji będą nam dostarczać w nieodległej przyszłości. Na prawidłowy rozwój sportowego talentu składa się przede wszystkim wytrwała, solidna praca na treningach. To jednak również wcale nie błahe wydatki na zakup sprzętu, wynajem obiektów, wyjazdy na zgrupowania i zajęcia indywidualne. Właśnie kwestie finansowe niejednokrotnie stają się przeszkodą w rozwoju sportowca. To m.in. dlatego w 2013 roku powstał Program Polskie Nadzieje Olimpijskie, wspólna inicjatywa Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Procter & Gamble, Telewizji POLSAT, a także agencji Grupy Grey Group.

„Wszyscy wiemy, że droga na podium jest długa, wymaga ogromu pracy i wielu poświęceń, jednak nie tylko od tego zależy. Wsparcie finansowe dla młodych sportowców, naszych nadziei olimpijskich jest niezbędne, jeśli chcemy by cała Polska mogła być z nich dumna za kilka lat!” – mówi Włodzimierz Kleniewski, Dyrektor Polskiej Fundacji Olimpijskiej. 

Program ma również na celu wsparcie instytucji upowszechniających aktywność sportową wśród dzieci i młodzieży chorej i niepełnosprawnej. „Dzieciom niepełnosprawnym sport jest szczególnie potrzebny, ponieważ oprócz tego, że jest uzupełnieniem rehabilitacji, pozwala integrować się z innymi dziećmi i rozwijać kompetencje społeczne” - tłumaczy Krystyna Aldridge–Holc, Prezes Fundacji Polsat. 

W ciągu dwóch edycji programu udało się przekazać ponad 2,5 mln zł 31 organizacjom w całej Polsce. W dniach od 28 lipca do 24 sierpnia, P&G wspólnie z siecią sklepów Tesco zachęca konsumentów do wspierania sportowych talentów oraz rozwoju dzieci chorych i niepełnosprawnych poprzez sport. Można to zrobić w bardzo prosty sposób - wystarczy w ciągu najbliższych 4 tygodni kupić w Tesco produkty P&G takie jak: Always, Pampers, Ariel, Lenor, Head&Shoulders, Fairy, Gillette czy Blend-a-med. 

„W akcję może włączyć się każdy – wystarczy tylko dobrze zaplanować swoje zakupy i wybrać produkty, których większość Polaków i tak używa na co dzień, by przyczynić się do rozwoju największych sportowych talentów w kraju” – mówi Robert Grzyb, Dyrektor Sprzedaży P&G w Polsce. „Nasi klienci bardzo często angażują się w prowadzone przez Tesco działania na rzecz dzieci i młodzieży. Jesteśmy przekonani, że i tym razem, w duchu nadchodzących sportowych wydarzeń, będą chcieli przyczynić się do rozwoju utalentowanej sportowo młodzieży i pomóc dzieciom niepełnosprawnym” – dodaje Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska. 

Akcją objęte są wszystkie produkty P&G we wszystkich sklepach Tesco. Zgromadzone fundusze zostaną przekazane na rzecz beneficjentów programu Polskie Nadzieje Olimpijskie w formie grantów.

Więcej informacji o akcji: www.tesco.pl/sport-charity 

 

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz