Reklama mokrych chusteczek na granicy dobrego smaku... ŚMIESZNE, czy ŻENUJĄCE?

Twórcy reklam posuwają sie coraz dalej, aby pomóc swoim zleceniodawcom sprzedać towar. Aby wcisnąć pieluchy jednorazowe czy mokre chusteczki klientom, nie wystarczy już tylko scenka z roześmianym dzieckiem biegającym w samym pampersie po puszystym dywanie. Zobacz najnowszą reklamę pewnych mokrych chusteczek i oceń sama, czy nie za daleko posunęli się jej autorzy.

a

Wyobraź sobie, że ktoś sfilmował Cię podczas załatwiania się w pieluszkę jak miałaś, powiedzmy, dwa latka. Twoja skupiona mina, czerwona buzia, postękiwanie. Dziś jestes prezesem dużego banku. A może nawet ministrem popularnego w mediach resortu. Niespodziewanie ktoś, aby Cię ośmieszyć, upublicznia ten film. Tłumaczysz, że przecież byłaś dzieckiem. Że masz dystans do siebie, a dzieci mają swoje prawa i śmiejesz się głośno, ale w duchu przeklinasz tego, kto nakręcił to krótkie wideo...

Dużo w ostatnim czasie mówi się o godności małych dzieci. O tym, że sam fakt, iż są małe i bezbronne, nie upoważnia nas, dorosłych, do tego, abyśmy swobodnie i bez żadnych granic dysponowali ich wizerunkiem. Szczególnie uwrażliwia się właśnie nas, rodziców, na upublicznianie w internecie wizerunku nagich dzieci, dzieci załatwiających swoje potrzeby fizjologiczne, maluszków w ośmieszających je sytuacjach (np. wymiotujących czy płaczących). Co upokarzającego jest w obrazie płaczącego dziecka? Płacz dziecka wyraża emocje. Emocje, które najczęściej wiążą się z przeżyciami dla maluszka nieprzyjemnymi lub takimi emocjami, które przerastają nas. Czy chciałabyś, aby ktoś robi Ci zdjęcie w sytuacji, w której płaczesz, gdy, chociażby, wzrusza Cię jakaś scena w "Titanicu", a potem znajdujesz to zdjęcie na Facebooku?

Komentarze (9)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

kaja
2015-07-08 21:57:08

re: Reklama mokrych chusteczek na granicy dobrego smaku... ŚMIESZNE, czy ŻENUJĄCE?

Genialna, krótka, wyrazista i dowcipna. Oczywiście, jedna mina dziecka może mówić o wielu rzeczach, ale konkluzja rozwiewa wątpliwości. Reklama przykuwa uwagę, wciągamy się..bach - no, nie można się nie uśmiechnąć. Gratulacje dla kogoś kto ją wymyślił. ..ale krytyków zawsze się znajdzie.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
2015-07-08 17:10:22

re: Reklama mokrych chusteczek na granicy dobrego smaku... ŚMIESZNE, czy ŻENUJĄCE?

reklama jest poprostu kiepska, ale zeby niewlasciwa, zwykle minki, to ze zostaly podpisnae, jako "pampersowe" wcale nie znaczy, ze tak jest... ale uwazam, ze reklama beznadziejna, wole bobaska w samej pieluszce

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
pewna mama
2015-07-08 16:39:35

re: Reklama pieluch na granicy dobrego smaku... ŚMIESZNE czy ŻENUJĄCE?

Autor artykułu uważa, że pokazywanie pewnych scen z dziećmi jest niemoralne lub co najmniej niewłaściwe a sam w artykule je zamieszcza. Po co??? Sam sobie przeczy.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Podpis...
2015-07-08 15:59:06

re: Reklama pieluch na granicy dobrego smaku... ŚMIESZNE, czy ŻENUJĄCE?

Napisz komentarz...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Kasia
2015-07-08 15:38:33

re: Reklama pieluch na granicy dobrego smaku... ŚMIESZNE, czy ŻENUJĄCE?

to reklama husteczek a nie pieluch

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
pfffff
2015-07-08 14:53:51

re: Reklama pieluch na granicy dobrego smaku... ŚMIESZNE, czy ŻENUJĄCE?

Myslalam ze ta reklama, to pokazanie zeczywiscie jak dziecko zalatwia ptrzebe, tak bez ogrodek, nic strasznego w tej reklamie nie ma. Jak dla mnie gorsze sa reklamy plynu do higieny odbytu.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
sasa
2015-07-08 14:22:23

re: Reklama pieluch na granicy dobrego smaku... ŚMIESZNE, czy ŻENUJĄCE?

Ani śmieszne, ani żenujące jak dla mnie. A poza tym jest to reklama chusteczek, nie pieluch.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
2015-07-08 13:34:03

re: Reklama pieluch na granicy dobrego smaku... ŚMIESZNE, czy ŻENUJĄCE?

Zgadzam się, masakra... No ale ktoś musiał swoje dzieci do reklamy zgłosić, czyli jakiejś grupie mam to pasuje...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
kali
2015-07-08 11:53:04

re: Reklama pieluch na granicy dobrego smaku... ŚMIESZNE, czy ŻENUJĄCE?

Prawde mowiac, rownie dobrze takie miny dzieci moga robic, gdy kichaja czy cos powachaja, a to, ze ich rodzice zdecydowali sie zrobic z nich gwiazdy tiwi, nie jest ich wina. Jakkolwiek jestem przeciwna naszpikowanym chemia produktom pampersa i wykorzystywaniu dzieci na niezaspokojone ambicje rodzicow, uwazam, ze reklama jest smieszna, a artykul rozdmuchany.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz