Szokująca kampania społeczna na rzecz bezpieczeństwa broni w USA (ZDJĘCIA)

Dzieci bawią się kolorowymi kondomami, gumowym dildo, podpaskami i tamponami - to część spotu i zdjęć wyprodukowanych przez amerykańską agencję reklamową McCann. A wszystko w słusznym celu.

broń

Nic dziwnego, że wszyscy zwrócili uwagę na kampanię społeczną, która miała premierę latem ub.r. w USA. W kraju, w którym dostęp do broni jest powszechny, istnieje ogromna potrzeba dyskusji na temat bezpieczeństwa i odpowiedzialności posiadania broni.

Jedną z potencjalnych ofiar "użycia" broni może być dziecko, które bawi się wszystkim, co znajdzie w domu. Zwłaszcza, jeśli nie zna lub nie rozumie do końca przeznaczenia danego przedmiotu.

Kampania agencji McCann była częścią Narodowego Dnia Bezpieczeństwa i celem pomysłodawców, organizacji Evolve, działającej na rzecz bezpieczeństwa broni, miała skłonić posiadaczy broni przynajmniej do zastanowienia się nad tym, czy prawidłowo zabezpieczają broń w swych domostwach i czy przypadkiem nie jest tak, że dzieci mają do niej zbyt łatwy dostęp.

"Dziecko jeśli coś znajdzie, to się tym bawi" - mówi narrator. Więc "zawsze trzymaj swoją broń zamkniętą".

W pierwszym momencie materiały te wzbudzają niesmak i szokują. Ale tak właśnie działa reklama społeczna - szokując, ma nakłonić do refleksji. Zobaczcie zdjęcia i krótkie video DALEJ.

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz