Sposoby na ćwiczenia, kiedy nie masz czasu

Brak czasu to znana Tobie wymówka od ćwiczeń? Nie tylko dla Ciebie. Może jednak warto spróbować?

aktywna mama

Większość z nas nie potrafi zmieścić w planie dnia kolejnej godziny na siłowni, basenie albo na sali treningowej. Kalendarz pęka w szwach, a my… rezygnujemy z dobrego samopoczucia, odkładając treningi na „wieczne nigdy”. Może jednak warto spróbować? Niemal dla każdego znajdzie się sposób na utrzymanie formy. Healthy Food Park przedstawia wybór sposobów na zwiększenie aktywności wtedy, kiedy wydaje nam się, że nie ma na to czasu.

Szybkie siłownie

Dynamicznie rozwijającym się trendem są tak zwane szybkie siłownie. Ćwiczenia zajmują jedynie 36 minut i są tak rozplanowane, aby każdą minutę treningu maksymalnie wykorzystać. Z tego powodu każda aktywność i każde urządzenie, na którym przychodzi nam ćwiczyć są rozpisane w najdrobniejszym szczególe. Dzięki temu poprawa kondycji oraz sylwetki wymaga mniej wizyt na siłowni. Trenerzy zalecają odbyć taki trening raz na pięć dni.

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz