Uwaga - stosowanie Nurofenu w czasie ospy jest śmiertelnie niebezpieczne!

Dowiedz się, dlaczego podczas ospy wietrznej nie wolno podawać dziecku ibuprofenu w celu zbicia gorączki.

Hayley Lyons

Na polskim portalu w UK pod nazwą "Polskie Echo" doniesiono o niedawnym wypadku pewnego chłopca, któremu mama podczas ospy, w celu zbicia gorączki, podała Nurofen. Nie wiedziała, że ibuprofen, główny składnik leku, może powodować poważne reakcje skórne. Podanie akurat tego leku, zaleciło jej zresztą aż czterech lekarzy. 

Ani na ulotce leku, ani na stronach internetowych producentów leków dla dzieci zawierających ibuprofen, nie znajdzie się informacji o możliwych niepożądanych reakcjach skórnych. Czym takie reakcje skórne mogą skutkować i jak skończyły się u wspomnianego wyżej chłopca o imieniu Lewis?

Komentarze (7)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Ewe
2016-04-12 12:16:23

re: Uwaga - stosowanie Nurofenu w czasie ospy jest śmiertelnie niebezpieczne!

U nas było to samo, synek miał 8 miesięcy wyladowalismy na tydzień w szpitalu zakaźnym. Cały czas pod kroplowka, kropka przy kropce i gorączka, na dodatek powikłania w postaci przewlekłego kataru.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
2016-04-12 10:27:29

re: Uwaga - stosowanie Nurofenu w czasie ospy jest śmiertelnie niebezpieczne!

Może to zależy od organizmu dziecka....Jednemu pomaga coś a innemu szkodzi

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
mika
2016-04-11 23:03:33

re: Uwaga - stosowanie Nurofenu w czasie ospy jest śmiertelnie niebezpieczne!

A mnie na pogotowiu kazali podawać paracetamol i w aptece również polecili mi właśnie ten lek. Nie podaje się nurofenu podczas ospy...

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
2016-04-11 17:36:15

re: Uwaga - stosowanie Nurofenu w czasie ospy jest śmiertelnie niebezpieczne!

Tak. Lekarz od razu powiedzial zeby nie uzywac ibuprofenu tylko paracetamol

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
2016-04-11 17:36:13

re: Uwaga - stosowanie Nurofenu w czasie ospy jest śmiertelnie niebezpieczne!

a kto stwierdzil ze w 100%to od nurofenu?ja podawalam i nic nie bylo ani lekarz nic nie mowil ze tego leku nie wolno

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
2016-04-11 22:21:18

ja mialam 2 dzieci chore na ospe i lekarz kazal dawac nurofen i niczego takiego niebylo wrecz przeciwnie im pomagal

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz