Mama apeluje do innych rodziców, by próbowali leki przed podaniem ich dziecku

Okazuje się, że syropy przeciwbólowe mogą nie być całkowicie bezpieczne dla dzieci.

Alicia Holder

Alicia Holder, mama dwójki dzieci postanowiła podzielić się na Facebooku swoją historią, związaną ze znanym lekiem przeciwbólowym dla dzieci – Nurofenem. Kobieta opublikowała zdjęcie butelki syropu przeznaczonego dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat.

„Kupiłam tę butelkę wczoraj po południu i podałam dawkę Riley. Natychmiast się rozpłakała i chwyciła za gardło.” – napisała.

Następnie Alicia i dwójka innych dorosłych postanowili spróbować syrop przeciwbólowy. Po skosztowaniu również poczuli pieczenie w gardle. Okazuje się, że kobieta nie jest jedyną, która zaobserwowała problem związany z syropem. Inna mama zauważyła podobną sytuację w przypadku syropu przeznaczonego dla dzieci do 2 lat.

Alicia postanowiła skontaktować się z producentem, który poprosił ją o zwrot butelki do testów. Po kilku dniach otrzymała telefon, w którym producent wyjaśnił, że przyjmowanie leku nie powinno wyrządzić żadnych szkód. Jednak mama jest przekonana, że ta informacja ma drugie dno: z syropem było coś nie w porządku, ale nie na tyle, by spożywanie go mogło doprowadzić do śmierci.

Alice poprosiła producenta, by poinformował ją, jeśli zostaną wprowadzone jakiekolwiek zmiany do składu produktu. Póki co kobieta ostrzega innych rodziców, by próbowali syrop zanim podadzą go własnemu dziecku.

Kochane Supermamy, czy kiedykolwiek przytrafiła się Wam podobna sytuacja?

kp

Komentarze (4)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz

Joanna
2018-02-02 22:19:04

Nam też dziś się to przytrafiło. Dwa razy i już wiem, że to Nurofen - mamy Forte truskawkowy od 3 msc do 12 lat, syn ma 1,5 roku. Faktycznie spróbowałam i piecze. Syn dostał ataku dwukrotnie, charczał, prawie zwymiotował, tak go musiało piec. Jak tak może być? Piszę do producenta.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
2018-01-28 22:20:02

Również i ja dostrzegłam taki objaw. Niemniej ustępuje on od razu kiedy popije się syrop wodą - próbowałam sama. Co prawda nie mam własnych dzieci, ale znam Nurofen już od dawna i myślę, że nie ma co się martwić, póki nic poważniejszego się po nim nie dzieje ;)

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Anonim
2017-09-05 05:12:56

Mam dzisaj to samo. Juz wiecej nurifenu nie kupie i nie podam dziecku.

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz
Sara
2017-07-11 23:44:26

Właśnie dzisiaj miałam identyczną sytuację po Nurofenie Nurofenie pomarańczowym,pieczenie było tak silne,że mąż chwilę nie miał czucia na języku!

Zgłoś do usunięcia Odpowiedz