W swoim lokalu zaoferowali kawę z mlekiem kobiecym

Szokująca reklama kawy z mlekiem kobiecym wzburzyła internautów.

kawa z mlekiem

W wielu kawiarniach można skorzystać z roślinnych zamienników mleka. Jeden z lokali posunął o krok dalej. Warszawska kawiarnia „Żona Krawca” zamieściła na Facebooku informację, że wprowadza do oferty „prawdziwe superfood”: kawę z mlekiem kobiecym.

„Wprowadzamy do menu prawdziwe superfood! Od środy, jako jedyni w Warszawie podajemy do kawy mleko kobiece. Jesień, plucha, zimno – zadbajmy o swoją odporność!” – można było przeczytać na oficjalnym profilu kawiarni „Żona krawca”.

Ogłoszenie w krótkim czasie spowodowało prawdziwą lawinę komentarzy. Tylko w ciągu pierwszej doby wpis podano dalej przeszło 570 razy i skomentowano ponad 590 razy. W tym czasie informacja zebrała też pół tysiąca różnych reakcji.

Reakcje na pomysł były różne. Komentarzy pozytywnych było sporo, polał się też hejt. Nie zabrakło niczego: wzywania SANEPID-u, pytań o etyczność pomysłu, żarcików o dodatkach od mężczyzn ani sugestii, by podawano mleko prosto z piersi. Padło określenie fan page „Seksizmu naszego powszedniego”, zajmujący się dyskryminacją ze względu na płeć.

Po kilku dniach wszystko wyszło na jaw. Cała akcja była z góry zaplanowaną prowokacją internetową,

 

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz