6 sposobów na odzyskanie figury po porodzie!

Porady są autorstwa Hilarii Baldwin, która jest mamą 4 dzieci. To wcale nie jest takie trudne!

hilaria baldwin

Hilaria Baldwin jest żoną aktora, Alec'a Baldwina. Są razem od 8 lat, a w 2012 roku wzięli ślub. Mają wspólnie 4 dzieci: Carmen, Rafaela, Leonarda i Romeo. Ostatni przyszedł na świat w maju biężacego roku.

Mimo 4 porodów, Hilaria jest w świetnej formie i nie jest to tylko zasługa jogi, której jest instruktorką.

Zobacz też: Jak ćwiczyć, żeby wrócić do sylwetki sprzed ciąży?

Kobieta zapewnia, że każda z nas jest w stanie szybko wrócić do figury sprzed ciąży. Wystarczy, że zmienimy nieco nasze podejście i posłuchamy naszego organizmu.

Oto 7 sposobów na to, by szybko wrócić do formy według Hilarii Baldwin! 

ZACZNIJ OD... WYCISZENIA

Słuchaj swojego ciała. "Każda ciąża i poród są inne, nie ma uniwersalnych zasad" - wyjaśnia Hilaria. Zwracaj zatem uwagę, na to jak się czujesz, czy coś Ci dolega, boli czy przeszkadza.

SPRÓBUJ PROSTYCH ZAJĘĆ

Jeśli nie chcesz wydawać fortuny na trenera personalnego, spróbuj od jakościowych treningów w postaci fitnessu. Zacznij od jednego w tygodniu w okolicach 30 minut. Szukaj tego, co sprawia Ci radość, a nie tylko jest przykrym obowiązkiem. Pamiętaj, że powinnaś poświęcić sobie chociaż godzinę dziennie aby złapać równowagę pomiędzy życiem rodzinnym a spokojem ducha.

Przeczytaj: Ćwiczenia po CC

SZUKAJ SWOJEGO SPOSOBU NA RUTYNĘ

Jako spec od fitnessu, Hilaria poleca ćwiczyć dokładnie o tej samej porze codziennie. Jednak wiadomo, że z dziećmi nie jest to najłatwiejsze, więc wykorzystuje się ten czas, kiedy "dzieci pozwolą". Najważniejsze, żebyś popychała samą siebie do przodu. Więcej ruchu, da Ci więcej energii do życia i zabawy z dziećmi!

 

Komentarze (0)

Pozostaw pole puste, aby dodać komentarz jako anonim.

Opcjonalnie

Wpisz wynik równania, aby dodać komentarz